Kagome High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kagome High

School waar Vampires en mensen samen Leven, Net zoals Cross Acedemy.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Don't mess with me!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimeza jan 08, 2011 8:26 am

Een zucht ontsnapte uit Aika's mond. "Ook altijd dat gezeik met die vampieren.." Mopperde ze, ze liet zich zakken op een bankje, in een verlaten straat van de stad. Haar blik gleed naar een stel dat onder het licht van de lantaarnpaal stonden te zoenen. "Ugh. ik kan me niet indenken dat ze dat nou lekker vinden.." Mopperde ze, ze ging in kleermakerszit op het bankje zitten nu, met haar iPod in haar handen. "Yeah." Zei ze zachtjes toen ze haar lievelings nummer had gevonden, Het was een echte hardrock, Je kon het screamocore noemen, Zo'n nummer dus. Ze zat rustig mee te zingen met de stukjes die te zingen waren. Dat stel, dat daar stond te zoenen, was weg, er stond alleen nog maar een jongen. maar het was een andere jongen. Ze trok een wenkbrouw op, haar nieuwschierigheid was ze niet te baas en ze stond op. "he, wat moet dat..?" Riep ze brutaal, en ze stak haar hand op. De jongen draaide zich om, Zijn zilveren ogen blinkte in het licht van de lantaarnpaal. Een grijns besloeg zowat zijn hele gezicht. "Oh, Nog iemand..? Zeg, moet jij niet binnen zitten..?" Zei de jongen, de stem kwam Aika vaag voor. Was het niet.. Was het niet die jongen van de night class? "Moet jij nie top school zitten, Bijdehantje!?" Riep Aika alsof ze ouder was dan de jongen. "Wie ben je eignelijk.. Enw aar zijn die andere twee!?" Riep Aika nu, ze kwam ietsjes dichterbij, maar deed toch voorzichtig. Stel je voor, dadelijk was ze misschien een van hun..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimeza jan 08, 2011 9:25 am

Yumiko en Lucas hadden geen les pas over een uurtje weer. Maar tot die tijd hadden ze voor genomen om het dorp in te gaan. Aangezien het dichter bij de school lag. Sloffend liepen de 2 door de straatjes van het dorp. ''Dus jij en Kaname..?'' Yumiko keek Lucas aan, ze zag dat hij greens. Ze vond het maar raar en trok haar wenkbrouw op, ''Ja, is daar iets mee dan?'' ''Nee hoor,'' Yumiko had haar wenkbrouw nog steeds op getrokken. Lucas keek haar kort aan maar schoot in de lach, ''Wat!'' ''Je kijkt zo leuk nu,'' Yumiko snoof en bolde haar wangen, ''Nou bedankt..'' Lucas lachtte en gaf haar een aai over haar hoofd. ''Hé!'' ''kijk uit,'' ''ah nu zie je er nog leuker uit.'' zei hij lachend. Yumiko, ''Shut up..'' Lucas greens en zag uiteindelijk wat Yumiko bedoelde. Yumiko trok Lucas de bosjes in en legde een vinger op haar lippen, ''sttt hou je kop, Ryan mag ons niet zien.'' Lucas knikte alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimeza jan 08, 2011 9:34 am

(( LOL IN DE BOSJES xD ))

"Oh, die andere twee, die zijn weg." Ryan veegde zijn mond af. "Wat heb je met ze gedaan!?" Riep Aika nu, ze balde haar vuisten, soms werd ze boos om alles, ook al had ze er niets mee te maken. "Zeg.. Grote bek he, Voor zo'n kleine jongen" Zei Ryan, Hij zag Niet dat Aika een meisje was, maar dat had ze vaker, en ze vond het juist prettig om zo genoemd te worden. Aika snoof, en bekeek Ryan. "Zeg, Jij komt niet hier uit d ebuurt he, Je accent is anders, China, als ik het goed heb?" Aika schopte Ryan tegen ze scheen en een grijns verscheen op haar gezicht. "Ik woon aan de overkant, Sukkel.." Riep ze voordat ze het op een rennen zette. Ryan's gezicht vertrok en rende achter haar aan, Hard gelach kwam uit haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimeza jan 08, 2011 9:51 am

Lucas keek met grote ogen toe, ''Die heeft lef,'' Yumiko greens, ''I like it...'' Ze pakte Lucas pols beet en trok hem achter zich aan. ''Kom...'' ''Yumi-chan, dit zijn onze zaken niet,'' Yumiko rende gewoon door en trok Lucas achter zich aan, maar wel zo dat Ryan hun niet zag maar zij hem wel. ''Dit zijn wel onze zaken, ik moet ryan in de gaten houden...'' ''Yumi-chan... laat dit aan Kaname-sama over...'' ''Hij is hier toch niet of wel?'' ''Yumi...'' ''Niet zeiken, lopen!'' zei ze met een grijns. ''Yumi dit is echt geen goed idee,'' ''Ow jawel,'' zei Yumiko met een grijns. ''Maar als hij zich omdraaid...'' Yumiko keek Lucas aan met glimoogjes, ''Nee! dat doe je niet..'' ''Ow jawel...'' zei Yumiko met een grijns. Ze rende een steeg in en trok Lucas mee, het steegje was smal zodat je van muur naar muur kon springen om hoger te komen als je snel genoeg was. Het duurde niet lang of Yumiko trok Lucas op het dak. Lucas keek wat angstig naar beneden. ''Yumi-chan...'' ''O... heb je hoogte vrees..'' Lucas slikte... ''Nou als je snel loopt merk je er niets van, lopen!'' zei ze en duwde Lucas verder, Lucas bleef verstijfd naar beneden kijken. ''Lucas!'' ''ik ik...'' Yumiko rolde met haar ogen en trok Lucas mee, ''Kom op ouwe... tijd om te dansen...'' zei Yumiko met een grijns. Zo rennend over de dakken volgde ze Ryan... En omdat Yumiko erg snel kon rennen en een goeie conditie had hieldze hem gemakkelijk bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimeza jan 08, 2011 9:56 am

Aika stond opeens stil, waardoor Ryan tegen haar opknalde, nouja, zowat over haar heen struikelde. "Oh, Sorry, ren ik te snel..?" Riep ze, en draaide zich om. Die twee glimmende zilveren ogen staarde Aika met een gemene blik aan. "Ik ben echt niet bang hoor~" Riep Ze, en draaide zich weer om, om weg te rennen, Maar Ryan greep haar beet. "Jij.." Ryan trok haar aan haar wijde shirt omhoog en keek Aika aan. "Wat, ik..?" Zei Aika, alsof er nog iemand zou zijn. "Ja, Wie anders" Zei Ryan, hij keek met een grijns naar AIka en trok haar dichterbij. "Laat me los eikel" Riep Aika en gaf een harde schop in Ryans maag, waardoor hij losliet en in elkaar kromp. Hij had het nog nooit zo moeilijk gehad, met een mensenmeisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimeza jan 08, 2011 10:15 am

Yumiko keek afentoe naar Lucas die nog witter was dan normaal. ''Yumi-chan ik wil naar beneden..'' piepte hij. Ja lucas had hoogte vrees maar bijna niemand wist dat. Yumiko legde haar vinger op haar mond als gebaar dat hij stil moest zijn. ''Nee, ik wil naar beneden!'' ''Lucas gedraag je niet als een klein kind!'' siste ze hem toe. ''Seriously shut up...'' beet ze hem toe. Lucas wou weer wat zeggen maar Yumiko pakte zijn lippen beet tussen haar vingers. Ze stonden boven hun te kijken. Ze duwde Lucas op de grond waardoor hij gromde, ''Seriously... why are you do this to me..'' gromde Lucas. ''Lucas, kop dicht..'' siste ze, de plek waar ze lagen had een hoge rand, als Yumiko op haar knieeën ging zitten kon ze zo over de rand heen kijken. Ze keek toe, heel even wou ze in grijpen toen hij haar dichterbij trok maar het meisje kon zich zelf redden. Maar als hij haar wou bijten zo hij daar niet makkelijk van af komen, en daarbij Yumiko zou er eerder een stokje voor steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimeza jan 08, 2011 10:26 am

Ryan zat daar nog steeds ineengekrompen op de grond. "Shit joh.." Mopperde hij, hij keek op, Aika stond voor hem. "Grote jongen is niet zo groot meer he..?" Zei Aika met haar armen over elkaar gekruist. Ze had het idee dat ze bespied werden.. Maar dat kon haar nu even niet uitmaken. Ryan was op eens zo stoer niet meer, Hij was in elkaar getimmerd door een meisje die in mensenjaren 3 jaar jonger was. En een meisje nog wel. Aika pakte hem vast bij z'n oor, en trok hem omhoog, maar Ryan schudde zichzelf los. "Wacht eens.. Jij.. Jij bent een meisje" Zei Ryan schaamtevol, hij schaamde zich kapot dat een meisje hem zowat in elkaar liep te slaan. "Ja, Inderdaad sukkel, had je niet verwacht he!" Riep ze met een brede grijns en bekeek Ryan even. "Jij bent.. Ryan toch?" Vroeg ze, de twee leken nu wat relaxter tegenover elkaar. "Ja, maar je probeert hier overheen te praten, maar dat lukt je dus echt niet" Ryan greep Aika weer vast, maar die glipte tussen zijn handen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimeza jan 08, 2011 10:37 am

Lucas piepte wat, ''Ik wil naar beneden..'' siste hij. ''Jaja...'' mompelde Yumiko. Ze bleef rustig kijken, afwachten wat er gebeurde. Dat meisje had het aardig voor elkaar maar bij Ryan liep je altijd gevaar. Gelukkig konden ze haar niet zien. Yumiko kneep haar ogen tot spleetjes toen hij haar weer probeerde te bijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimeza jan 08, 2011 10:44 am

"Shit.." Riep Aika toen Ryan opeens wel heel dichtbij kwam. Van een afstand leek het net een ruzie tussen grote en kleine broer, maar als je dichtbij keek dan wist je wel wat er aan de hand was. En Lucas en Yumiko waren nou niet echt op een afstand dat je zou zien dat Aika een meisje was. "ehehe.." Bracht ze uit toen Ryan haar inhaalde, en voor haar bleef staan. "Wat moet je van me!" Riep ze, Ryan greep haar pols vast. "Je komt hier niet zomaar mee weg, kleine.." Siste Ryan, hij greep haar kin hardhandig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 8:54 am

Yumiko gromde en trok Lucas over eind. ''Kom mee...'' Lucas slikte, ''Gaan we naar beneden.'' Yumiko keek Lucas fel aan, haar blikken kruistte, een bliksem schicht tussen die 2 miste nog. Lucas slikte, er viel een kleine stilte. YUmiko trok Lucas nu mee. Yumiko liep een stukje achteruit en rende daarna sneller, ze sprong het dak af samen met Lucas die nu zwaar ademend op de grond lag. Yumiko kwam langszaam overeind, ''Laat dat meisje gaan, Ryan.'' Yumiko wist dat het een meisje was aangezien Ryan en aika het er over hadden gehad. Doordringend bleef ze hem aan kijken. ''Spelen doe je maar anders....'' zei ze fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 9:16 am

Aika's ogen schoten naar Yumiko. "Ja, Laat me gaan!" Riep ze brutaal. Ryan keek Aika fel aan, zijn ogen schenen licht voor een kort moment. "Ik zweer het je, Als je me u vedomme nie tloslaat dan kan je dalijk geen kinderen meer krijgen!" Riep Aika, ze begon hem te trappen, Ryan bleef haar vasthouden. "Was ik ook niet van plan" Zei hij bijdehand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:02 pm

Yumiko keek naar Aika en daarna naar Ryan, ''Je heb een pittig mensenjong uitgekozen...'' zei Yumiko met een scheve grijns. Langszaam liep ze naar Ryan toe. ''Laat haar los,'' zei Yumiko serieus met doordringende ogen. Lucas stond uiteindelijk op, hij was op adem gekomen en keek even benauwd naar Yumiko,Ryan en Aika. ''Yumi-chan heeft gelijk, Ryan. Laat dat mensenmeisje los.''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:09 pm

Ryan keek Yumiko aan. "Fijn.." Hij liet Aika hardhandig los, Aika liet zich op de grond vallen. Ze was moe van het schoppen, en stiekem was ze wel bang.
Ze greep naar haar keel, die zowat was dichtgeknepen. "Dankje.." Mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:16 pm

Yumiko keek Ryan aan, ze knikte naar hem en klopte op zijn borst omdat ze nogal klein was, te klein om bij zijn schouder te komen. Ze keek Lucas even aan, die knikte ook. Hij liep naar ryan. ''Je wilt het niet, geloof me... je had er spijt van gekregen.'' zei Lucas tegen Ryan. Terwijl Lucas zich om Ryan bekomeerde liep Yumiko naar Aika. ''Graag gedaan, gaat het een beetje?'' vroeg ze voorzichtig. Ze stak haar hand uit om Aika omhoog te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:19 pm

Aika was nu al opgestaan en knikte. Daarna keek ze brutaal naar Ryan. "Gozer, als jij mij had gebeten dan had ik je leven zuur gemaakt" Siste ze, ze wou op hem aflopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:32 pm

Yumiko legde haar hand op haar schouder. Doordringend keek ze haar aan, ''Begrijp me niet verkeerd, maar je heb genoeg gedaan.'' ''Je boodschap is duidelijk,'' zei ze rustig. ''Het is genoeg, maak het niet nog moeilijker voor hem, voordat jullie alle 2 problemen krijgen.'' zei ze vervolgens. ''We willen niet dat day-class leerlingen naar de night-class gaan, ik niet, Mijn vriend niet -ze knikte naar lucas- en Kaname-senpai zeker niet.'' zei ze serieus. Lucas keek Yumiko even aan en knikte naar Aika voordat hij zich weer op Ryan richtte, ''Dude, wat mankeer je?'' ''Je heb geluk dat Yumiko en ik hier waren, anders was dit heel anders gelopen. En ik neem niet aan dat je van school wil.'' siste hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:41 pm

Aika mompelde wat en keek Ryan fel aan. Ryan keek nonchalant terug. "Alsof ik bang ben voor haar, ze doet niks, kijk hoe klein ze is, ze is breekbaar" Zei Ryan, Aika kon zichzelf moeilijk inhouden. "Luister klootzak, Als je nog een keer zegt dat je klein bent heb je dadelijk geen ballen meer" Zei ze grof. (( xD )) Ryan lachtte alleen maar.

((ff douchen))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:48 pm

Yumiko draaide zich om en keek Ryan fel aan met doordringende ogen, ''Wat is er met klein,'' gromde ze. Yumiko kon zo niet tegen kleineren, want daarbij was ze kleiner dan Aika. Lucas schudde haar hoofd. ''Kijk maar uit, ze breekt jou eerder, zeker als Yumiko hakken aantrek.'' zei Lucas met een grijns. Ja, Lucas had wat dingen mee gemaakt met Yumiko. 1 ding was zeker, daagde Yumiko nooit uit. En speelde vooral geen spelletjes met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 12:56 pm

Ryan haalde zijn schouders op. "Wat wil je doen, vechten..?" Zei Ryan uitlokkerig, maar hij snoof. "IK ga mijn handen niet vuil maken." Zei hij, hij draaide zich om en begon te lopen. "Argh ik haat hem zo erg he!" Riep Aika hem nog na.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 1:06 pm

Yumiko schudde haar hoofd, ''Laat hem maar,'' zei ze rustig. ''We rekenen nog wel met hem af,'' zei ze met een knipoog en liep achter Ryan aan. Lucas keek Aika aan en knikte, ''Ik zie je nog wel,'' zei hij rustig en draaide zich om en trok een sprintje naar Yumiko en Ryan. Yumiko keek Ryan aan, in haar handen had ze 3 bloedtabelten. ''Neem in,'' zei ze rustig. Ze was niet boos dat hoorde je aan haar stem. Ze had dit ook mee gemaakt. Sinds dien was ze amper alleen op stap, voor het geval dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimedi jan 11, 2011 1:08 pm

Ryan keek naar de 3 tabletten in Yumiko's hand. "Ik hoef dat chemische spul niet meer" Zei Ryan eigenwijs en hij draaide zich weer om. koppig liep hij door.

((Moet slapen))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimewo jan 12, 2011 7:31 am

''Ryan je moet wel, hoe wil je anders je bloed dorst lessen. En nee, je drinkt geen mensenbloed! Wil je van school worden getrapt...'' zei ze rustig terwijl ze hem doordringend bleef aan kijken. ''Desnoods drink je mijn bloed, maar geen mensenbloed! Hoor je me...''
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimewo jan 12, 2011 7:34 am

Ryan stopte met lopen. Haar bloed? Klonk erg aantrekkelijk. "Zou je dat niet erg vinden..?" Vroeg hij aarzelend, hij draaide zich langzaam om.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Nicole

Nicole


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your nightmare

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimewo jan 12, 2011 7:40 am

Yumiko liep nog een stukje verder maar draaide zich uiteindelijk ook om en keek Ryan in zijn ogen aan. ''Nee, als jij beloofd dat je geen mensenbloed drinkt mag je mijn bloed blijven drinken wanneer je wilt.'' stelde Yumiko voor. Langszaam deed ze een stap dichterbij. Lucas merkte dat ze waren gestopt met lopen en draaide zich ook maar om, was dit wel zo'n slim voorstel? Yumiko vond van wel, maar Lucas daarin tegen was het er niet mee eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitimewo jan 12, 2011 7:48 am

Ryan keek Yumiko even aan, hij deed een stap dichterbij, hij stond nu tegenover haar. Hij hief haar kin met een vinger op en leunde voorover. "Dan beloof ik jou geen pijn te doen" Zei hij zachtjes voordat zijn tanden langzaam weggleden in haar huid. Zachtjes trok hij haar dichterbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Don't mess with me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mess with me!   Don't mess with me! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't mess with me!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kagome High :: Locaties :: Dorp :: Verlaten straat-
Ga naar: