Kagome High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kagome High

School waar Vampires en mensen samen Leven, Net zoals Cross Acedemy.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 not allowed....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 10:25 am

Misaki beet kort op haar lip en onderdrukte een brede glimlach. ''en.. ben ik geslaagd voor de test?'' vroeg ze zacht en ze hief het steentje dat ze nog in haar handen had iets omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 11:29 am

"Helemaal geslaagd." Zei Ryan met een klein glimlachje. Hij liet Misaki voor een moment los. "Zeg.. Ben jij niet bang..? Ik bedoel.. als het niet mee zit kan ik elk moment.. Nou.. Je weet wel" Zei Ryan zachtjes met een schore stem, hij schraapte zijn keel en gooide nog een steentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 11:35 am

Misaki schudde lachend haar hoofd terwijl ze nog steeds voor zich uit keek. ''Ik ben niet bang.'' Ze draaide zich om naar Ryan en keek hem even aan met een glimlachje. ''en al helemaal niet voor jou...'' zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 11:38 am

Een brede lach verscheen op Ryan's gezicht. Ze was niet bang.. niet voor hem. Iedereen was bang voor hem. Maarja, hij zag zelf ook wel in dat het door zichzelf kwam. "Bedankt.." Zei Ryan, al wist hij niet echt waarvoor. Voor he tniet bang zijn..? Voor het vertrouwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 11:44 am

Misaki greens wat schaapachtig terug en wende uiteindelijk haar blik af. Daar stond ze dan, vlak voor Ryan midden in het bos. Ze keek even kort opzij, naar het meer. Ze zag nog steeds de weerspiegeling van de maan die schitterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 11:48 am

"Zullen we teruggaan..? Het word al koud.. Niet dat ik het koud heb.. maar dingen worden anders in dit bos s'nachts" Zei Ryan alsof het een eng griezelverhaal was. Hij bekeek Misaki even met een verlangende blik. Bloed, of iets anders..?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 11:52 am

Misaki greens even. ''hmm, je klinkt alsof je doodsbang bent in het donker, Ryan..'' plaagde Misaki en hij gaf hem even een por.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 11:56 am

Ryan klapte uit reflex dubbel en lachtte kort maar zacht. Lachen.. Dat had hij in tijden niet meer gedaan. "Nee, maar jij word wel bang van mij in het donker.. En ik wil je geen pijn doen.. Een mensenmeisje, een donker bos en een vampire, zijn een hele slechte combinatie" Zei hij met een grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 12:00 pm

''Ik word niet bang van jou...'' protesteerde Misaki. ''Je maakt me alles behalve bang..'' Ze keek Ryan even aan en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 12:04 pm

Ryan grinnikte kort. "Dat zullen we nog wel eens zien.. Kom" Zei Ryan zacht, hij pakte haar hand weer vast en begon met haar terug te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 12:05 pm

Misaki schudde haar hoofd met een brede grijns en sloeg haar ogen even ten hemel. Ze vouwde haar handen om die van hem toen ze voelde dat Ryan de haare pakte. Ze liep dicht tegen hem aan terwijl ze zich samen hun terugweg baande door het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 12:14 pm

((Topic uit? btw ik denk dat dit een van de schattigste stelletjes gaat worden.. Of misschien Hibari en Micca xd))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitimema jan 10, 2011 12:16 pm

((juah en juaaaah ^^))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





not allowed.... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: not allowed....   not allowed.... - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
not allowed....
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kagome High :: Locaties :: Kagome High :: Poort-
Ga naar: