Kagome High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kagome High

School waar Vampires en mensen samen Leven, Net zoals Cross Acedemy.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 wo wo weekend ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimeza jan 01, 2011 4:02 pm

Misaki liep het plein op. Dit keer zonder schooluniform. Het was vrijdagnacht (of eigenlijk zaterdag ochtend). De laatste dag van de week en dat betekende uitgaan! Ze had hier met haar zus afgesproken. Misschien zou ze weer iemand meenemen zoals de vorrige keer. Wat ongeduldig keek ze van haar horloge naar de school. Over 2 minuten zou de bel gaan en dan had ook de night class vrij. Misaki zuchtte en keek even om zich heen. Het was hier altijd zo donker in de avond, konden ze niet meer dan 2 lantaarnpalen neerzetten? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 12:35 am

Kaname hield zoals gewoonlijk de gangen in de gaten. Maar ach, het was weekend. Kon hij niet gewoon gaan? Ook Kaname was wel eens sneaky. rustig liep hij naar buiten, zijn ogen lichtte al meteen op bij het zien van Misaki. "Sayuri" Mompelde Kaname, hij was moe. "Waarom sta je midden op het plein, je weet hoe Ryan is" Zei Kaname en liep langs Sayuri zonder nog meer te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 12:42 am

Misaki keek op. Ze ontdekte Kaname. "konbawa Kaname-kun" riep ze vrolijk. Misaki was haast de enige die hem zo noemde aangezien ze geen flauw idee had wat zijn status wel niet was op school. "kom op, het is weekend, en de bel gaat zo.." verdedigde ze zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 12:49 am

"Dat is dus precies de reden waarom jullie niet midden op het plein kunnen staan, de bel gaat zo." Herhaalde hij haar. "En ik ruik Ryan vanaf een afstand al" Grapte hij xd

((Zou nu echt grappig zijn als Ryan en Misaki iets zouden krijgen xD))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 12:51 am

Misaki zuchtte. "ik wacht alleen op m'n zus, daarna ben ik weer weg, beloofd.." zei ze. "en bovendien... Ik bevindt me niet op verbode terrein.." merkte ze war bijdehand op.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 12:58 am

Kaname zuchtte ook. "Zolang er maar iemand bij je in de buurt is dan vind ik het best. maar wees voorzichtig, en kijk Ryan niet aan" Zei hij waarschuwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:01 am

Misaki knikte. "jaja..." mompelde ze. Ze had geen zin om te vragen waarom. De bel ging en de leerlingen van de night class kwamen het gebouw uitstromen.

((douchen BRB))
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:07 am

(( Ik moet zo ook weg, ik ga naar New Kids Turbo 8D ))

Keito kwam slenterend de klas uit lopen. een verveelde blik stond op zijn gezicht. dit was zo saai.. hij stond strak rechtop toen Misaki daar stond, wel meerdere. Even dacht hij aan Asumi. hij voelde zich schuldig dat hij het telefoonnummer aan Ryan had gegeven.. Maar het kon niet anders, Ryan was goed in chanteren. Hij zuchtte en liep naar Misaki toe. "Misaki-chan" Zei Keito met een glimlachje. hij bekeek Misaki met een vriendelijke lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:22 am

Misaki keek op. Weer werd haar naam geroepen. Was het Sayuri? Ze draaide zich om en ontdekte Keito. Ze glimlachte. "ah, Keito-kun.. konbawa.." zei ze vrolijk. *konbawa=good evenin'* ondanks dat het midden in de nacht was, was Misaki nog best opgewekt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:28 am

Keito knikte. "Konbawa." Zei hij terug. hij keek even op naar Kaname. "Kaname-Senpai, altijd buiten, eh..?" Zei hij grijnzend. Kaname knikte. "Ja, maar je moet sommigen ook extra goed in de gaten houden.." Zei Kaname en keek naar de ingang van de school.

((Zal ik Asumi mee laten gaan met Sayuri? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:56 am

((wat jij wil xD btw Hoelaat ga je weg en Hoelaat ben je back??))

Misaki keek weer tussen de massa. En uiteindelijk kwam daar haar zus aanlopen. "sorry dat ik laat ben.." zei ze luchtig. Misaki keek op. "jaja zal wel.. gaan we?" vroeg ze ongeduldig. Sayuri lachtte. "wil je zo graag zuipen da .." grapte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 4:36 am

Asumi keek op naar Kaname. "Oh!" Riep ze, eindelijk trof ze hem hier. "Eh, Kaname-Sempai, alles goed..?" vroeg ze wat onzeker. Kaname knikte. "Ja hoor. en met jou..?" Vroeg hij vriendelijk. Asumi knikte gelukkig. "Ja, ik ga zo met Sayuri en Misaki weg" Zei ze met een glimlach. "Doe voorzichtig" Zei kaname en deed haar haren even door de war.

((Ik ben back.))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 4:45 am

Misaki keek rond. "Kaname-kun, Keito-kun.. Gaan jullie ook mee of niet? Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 4:49 am

Kaname en Keito keken elkaar aan. "Kan Hibari ook mee..?" Vroeg Keito, Hibari was zijn beste vriend sinds de kleuterschool. Kaname dacht na. "Ik wil heel graag mee gaan maar.." Asumi keek hem smekend aan. "Aah please Kaname-Sempai, maak ook eens wat lol" Vroeg ze met grote ogen, Kaname Grinnikte. "Oke dan." Zei hij en keek naar Keito, die zijn mobiel al had gepakt om Hibari te bellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:01 am

"party hardy >,<" riep Misaki vrolijk. Sayuri keek haar wat droogjes aan. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:05 am

"Yoo Dino." Riep Keito, zijn bijnaam voor Hibari xd 'noem me geen Dino, ik sla je -.-' Was er te horen aan de andere kant. "Ga je mee ? Dikke party met Misaki Sayuri enzo. Kaname is er ook." Zei Keito, en wachtte op een antwoord. "Oke, dan zie ik je zo" Zei keito met een glimlach en klapte z'n telefoon dicht. "Ik ga me omkleden" Zei Kaname, en liep naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:16 am

Sayuri knikte. "ik ook" zei ze. Misaki sprong op. "mag ik mee naar binnen..?" smeekte ze haar zus. "nee." zei Sayuri kortaf en ze liep door. Misaki klemde zich vast aan Sayuri's arm. "please please please please >,< ik zal lief zijn :3" garandeerde ze. Sayuri greens en trok zich los. "nee" zei ze weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:24 am

Na een paar minuten kwam Kaname weer terug. Keito was al omgekleed. Eindelijk kwam Hibari er ook aan. "Yoo." Zei Keito en klopte Hibari op zijn schouder. Hibari grinnikte. Hij merktte op dat Kaname er ook bij stond. "Eh.." Begon Hibari opeens niet meer zo heel stoer xd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:41 am

Misaki keek op toen ze iedereen terug kwam. "hè hè.." klaagde ze en ze greens even. Ze zag Hibari en zwaaide even. "Hibari-kun.. Konbawa" riep ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 5:54 am

"Konbawa Misaki-Chan" Zei Hibari met een glimlach. hij rekte zich even uit. "Zullen we gaan?" Zei hij tenslotte, de rest stemde in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:38 am

Misaki knikte. "yes, eh.. waar gaan we eigenlijk heen?" vroeg ze. "naar het dorp.. er zijn nog wat cafés open" wist Sayuri.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 6:56 am

Asumi liep vrolijk te springen naast Sayuri. Hibari grinnikte. "Doe eens rustig" Zei hij en klopte op haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 7:06 am

Misaki grinnikte en deed mee met Asumi. Daar liepen de twee dan, helemaal hyper xD Sayuri zuchtte even. "ben ik nou ineens oppas geworden?" zei ze met een kleine grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 7:11 am

Asumi lachtte. "Nee hoor Sayuri.." Ze keek haar even aan. Kaname schudde zijn hoofd. "Ze is altijd zo druk" Zei Kaname grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitimezo jan 02, 2011 7:24 am

Sayuri greens breed en schudde haar hoofd. "we zijn er bijna.." zei ze even later en ze wees naar het café een eindje verderop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wo wo weekend ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: wo wo weekend ~   wo wo weekend ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wo wo weekend ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kagome High :: Locaties :: Kagome High :: Wisselplein-
Ga naar: