Kagome High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kagome High

School waar Vampires en mensen samen Leven, Net zoals Cross Acedemy.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Post it now.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Post it now. Empty
BerichtOnderwerp: Post it now.   Post it now. Icon_minitimezo jan 09, 2011 9:35 am

Aika sloeg haar vuist op de balie van het loket. "Ja! Ik wil even een brief afleveren.. Je kent Asumi vast wel. Naar haar broer, zoals gewoonlijk" ((Asumi heeft een sexy broer xD)) De vrouw achter de bali knikte. "Ah, Aiko, Het doet me altijd goed om een jongeman zoals jou zo vrolijk te zien" Zei ze vrouw, Ze wist nog steeds niet na al die jaren dat Aiko, Eigenlijk Aika was, en een meisje was. "Jaja..Stuur die brief nou maar op.." Zei ze brutaal, ze wapperde met de brief voor de ogen van de vrouw, en smeet m uiteindelijk neer. De vrouw lachtte. "Stuk ongeduld" Zei ze met een grijns, ze pakte de brief en sorteerde hem. Een speelse grijns verscheen op Aika's gezicht. "Adios" Zei ze, ze liep naar buiten, waar Asumi stond te wachten.


((Eigenlijk vind ik Aika meer iets voor Sayuri xD @ francis))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
 
Post it now.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kagome High :: Locaties :: Dorp :: Postbureau-
Ga naar: