Kagome High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kagome High

School waar Vampires en mensen samen Leven, Net zoals Cross Acedemy.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sneaking in

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 30, 2010 11:34 am

Misaki keek Keito even aan. "eh.. Keito? De wc...?" vroeg ze weer en zwaaide even voor z'n gezicht alsof hij niet oplette.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 30, 2010 11:39 am

"Misaki, ik denk dat het een slecht idee is dat je hier bent" Zei Kwito, Hij keek Misaki aan in haar ogen. Hij slikte en keek weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 30, 2010 11:42 am

Misaki zuchtte even. Busted dus... "maar.." protesteerde ze. Ze keek even lang Keito. Ze wou nog even verder kijken. Nog heel even maar..

((zit je op pc?))
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 1:55 am

(( Nu wel, ben vandaag naar huis gegaan om 10 uur. ))

Keito slikte nog eens. "Misaki, ik vind het niet erg dat je hier bent, maar het is gewoon te gevaarlijk... Heel veel andere.. vampires. Maar ook ik, hebben er moeite mee dat er zo'n.. meisje rond loopt als jou" Zei Keito en stopte met lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 2:00 am

Misaki keek haast telleurgesteld nasr Keito. Zelf zag ze absoluut het gevaar er niet van in! Ze wilde hier alles ontdekken. En daarbij had ze totaal geen angst voor vampires.. Haar zus was er ten slotte een. Misaki slikte even. "oké.." zei ze zacht. Ze keek nog een laatste keer langs Keito en draaide zich toen uiteindelijk om.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 2:05 am

"Maar.." Begon Keito toen. "Ik wil je nog wel naar de wc laten zien" Zei hij met een glimlachje. "Je moet tenslotte naar de wc, of niet?" Zei keito zacht in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 2:10 am

Misaki keek Keito even aan. Langzaam verscheen er een klein grijnsje op haar gezicht. "ooowjah, ja dat klopt.." zei ze heel ontschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 2:19 am

Keito keek even achter zijn schouder om. Niemand mocht haar zien. "Wees stil.. oke..?" Zei keito zacht, hij legde even een hand op haar rug en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 2:22 am

Misaki knikte hevig. Haar zus had haar allang vermoord als ze het wist. Misaki greens een beetje. Als ze geluk had, kwam ze nog andere tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 2:45 am

((Wie moet ze tegen komen dan xd))

Toen Keito even aan het lopen was, dacht hij in de verte iemand te herkennen. Ryan. (Die maak ik nog, maar heb ik nu ff geen tijd voor. Het uiterlijk is gewoon onze classic Ryan xD) En dat was een heel slecht plan. Ryan keek direct op toen de twee de gang binnenkwamen. Een grijns verscheen op zijn gezicht, in de verte kon je zijn rode ogen al zien gloeien. "Ehm.. Kijk hem niet aan, en niks zeggen" FLuisterde Keito. Ryan liep langs en hield Misaki tegen. "Hmm.. Een mensenmeisje.. keito, wat fijn dat je haar meeneemt" Zei Ryan en bekeek Misaki even. "Ryan.. Blijf met je poten van haar af" Zei Keito snauwend. "Hoezo..? Jouw.. Maaltijd?" Zei Ryan met een vals grijnsje en streek over haar wang. "Ik heb jou hier vaker gezien.." Zei Ryan en keek haar strak aan. "Heeft je zus je niet verteld dat het hier gevaarlijk is?" Zei hij nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:34 am

Misaki knikte na de waarschuwing van Keito. De jongen, die Ryan werd genoemd, zag er eng uit. Ze zei niets en wilde doorlopen maar toen hij haar aanraakte kon ze het niet laten om wat te zeggen. Wild sloeg ze zijn hand weg. "raak me niet aan, vuile bloedzuiger!" riep ze boos. Nee, Misaki was niet gediend van aanrakingen van vreemde. Wat dat betreft was ze goed gebekt..
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:39 am

Ryan lachtte kort. "Zo zo. een brutaaltje dus." Zei de gozer met een grijns. "Als ik je hier nog eens tegen kom dan ben je niet zo brutaal meer als nu" Zei hij en keek Misaki waarschuwend aan. Keito keek nu Ryan aan. "Ryan.. ik zweer het je, laat haar met rust" Keito ging voor Misaki staan. Ryan snoof. "Je weet onze afspraak Ryan" Zei Keito en hem nu waarschuwend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:48 am

((lol vk moment XD))

Misaki moest hard op haar tong bijten om niets meer te zeggen. Ze bleef Ryan boos aanstaren en hield haar armen over elkaar. Hoe durfde hij?! Pff.. hij had haar gewoon niet moeten aanraken. En als hij dacht dat ze van een dreigenment bang werd, had hij het goed mis..
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:51 am

(( Ja lol kaname V.S Aidou xD ))

Ryan snoof en keek Keito nog eens aan. ((Ik wou serieus kaname schrijven xD OMG JA IK GA KANAME MAKEN O_______O )) "Fijn." Zei hij beledigd en draaide zich om. "En ik heb je gewaarschuwd he." Zei Keito nog tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:56 am

Miski vloekte wat binnesmonds. Daarna liet ze een zucht ontsnappen en wendde zich uiteindelijk weer tot Keito. "waar was die wc nou?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:59 am

Keito lachtte. "Kom." Zei hij en leidde haar naar de wc. "En daarna moet je echt weg, wij hebben zo les" Zei Keito waarschuwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 5:03 am

"jajaaah.." zei Misaki lachend. Ze volgde Keito terwijl ze nog geintereseerd ro d keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 5:25 am

((Ben Kaname aan t maken, die moeten ze eigenlijk ook nog tegen komen xD want die is wel lief c: maar wel serieus >Neutral ))

Keito knikte. "Keito." Zei een vertrouwelijke jongensstem. Keito draaide zich om, en stond oog in oog met Kaname, de class president van de night class. En die was serieus met dit soort dingen. "Eh, Kaname-Senpai" Zei Keito met een schaapachtig glimlachje. "Wat doet zij hier..?" Zei Kaname, bedoelend op Misaki. "Well.. Eh.. ze moet naar de wc" Zei Keito, en keek naar Misaki. "Onmogelijk. Wat doet ze hier zowiezo? Klassen starten zo en de day class moet eten. je weet dat ik niet tegen leugenaren kan he?" Zei Kaname met een strak gezicht. Keito knikte schuldig. "Maar.." Kaname schudde zijn hoofd. "Nee, je hoeft niks te zeggen. Breng haar veilig terug, voordat er ongelukken gebeuren hier.. en dat is al bijna gebeurd, Want Ryan is uit z'n plaat gegaan" Zei Kaname en liet zijn geschramde handen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 5:38 am

((KANAMEEEE SEX SYMBOOL *___* Kwwijllieeee))

Misaki kwam niet veel later terug uit de wc. Achteraf moest ze toch xD en zelfs de wc's zagen er gaaf uit hier. Ze ging haar zus in het vervolg maar eens vaker "opzoeken" >,< ze liep de wcdeur uit en zocht naar Keito. Ze bekeek de hal nog even en liep uiteindelijk naar Keito toe. Er was inmiddels iemand bijgekomen die ze niet kende. Wat vragend keek ze de jongen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 5:50 am

(( HIJ IS ZO GEIL. ))

Kaname keek het meisje vriendelijk aan. "Misaki,' begon Kaname, als class president wist je iedereens naam. En al helemaal die van Misaki, want Keito had het vaak over mensenmeisjes. En Keito kende Kaname goed. "Je mag hier niet zijn, het is gevaarlijk." Zei hij seireus, maar glimlachtte uiteindelijk vriendelijk. "Maar ik ga je niet dwingen om te gaan, ik vraag het je vriendelijk. jouw keus om het te doen" Zei Kaname tegen haar. Soms snapte Keito hem echt niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 6:02 am

Misaki trok haar wenkbrauw op. Hij kende haar naam? wtfaaa >,< Misaki ging er maar niet op in. "ik eh.. was net van plan om.." begon ze. Plots klonk een luide klap van een deur die open gegooid werd. En dat kwam helemaal van het eind van de gang. "MISAKI....!" bulderde Sayuri. Misaki verstijfde even. Sayuri kwam aangehold en bleef haar zus met een bijna woedende blik aankijken. "JIJ.." gromde ze maar ze hield zich in toen ze Kansme zag. "Kaname-sempai.." zei ze nu zacht. "ik.. eh.. Gomenasai!" zei ze en uit respect boog ze even naar voren. Misaki snapte niet helemaal waarom haar zus dat deed. "dit kind hier heeft hopenlijk niet voor veel problemen gezorgd?" vroeg ze en ze wierp weet een veelbetekende blik baar Misaki. "ik zei haat nog om te wachten.. IN mijn kamer.. Maar ze liep gewoon weg zonder dat ik het door had.." gaf ze wat spijtig toe. "maar.." begon Misaki. Sayuri pakte Misaki hard bij haar oor beet zodat ze stopte met het ingaan tegen haar of Kaname. "auwauwauwauw!!" jammerde Misaki.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 6:08 am

Kaname keek Sayuri aan met een serieus gezicht. "Nee, helemaal niet. alleen heeft Ryan het een beetje.. moeilijk" Maakte Kaname er maar van. Hij vond het altijd fijn als hij gerespecteerd werd. "Ik vroeg haar net om te gaan." Zei Kaname kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 6:28 am

"SHIMOTOOOO, HANASHITE KURASAI...!" *big sis, please let go of me D:* jammerde Misaki. Sayuri kneep nog een keer hard in haar oor en liet uiteindelijk los. Misaki wreef pijnlijk over haar rood aangelopen oor. "en nouw wegwezen.." siste Sayuri en ze wees naar de deur. Misaki keek wat zuur naar haar zus. Ze zag hoe Sayuri's ogen gevaarlijk oplichtte. "neh, Ja-ne Keito-kun.." *'well, see ya later Keito-kun* zei Misaki met een zucht. Ze keek Kaname even aan. "en.. Eh wat was je naam ook alweer?" vroeg Misaki.
Terug naar boven Ga naar beneden
iMental.
Admin
iMental.


Aantal berichten : 825
Registratiedatum : 26-12-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : KONTGAT

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 6:31 am

Kaname keek Misaki aan. "Kaname Kuran." Zei hij en knikte toen ze zich weer omdraaide. "En onthoudt die naam" Zei Keito, en knikte vriendelijk naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://kghigh.actieforum.com
FRANCiS

FRANCiS


Aantal berichten : 560
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : in je holl.

Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 31, 2010 6:36 am

"jaja.. ik zal m'n best doen.." antwoorde ze Keito met een vriendelijke knipoog. Misaki draaide zich om en liep de trap af naar beneden richting de deur. Over minder dan 2 minuten zou de bel gaan voor de night class. Ze zuchtte even. En ze was al te laat voor het avondeten van de dat class.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sneaking in - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneaking in   Sneaking in - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sneaking in
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kagome High :: Locaties :: Kagome High :: Night Dorms-
Ga naar: